Sjätte April



Idag är jag hemma ifrån skolan. Jag är sjuk. Febern har gått ner, men vet fortfarande inte om det blir skola imorgon. Igår tränade i princip alla tjejerna i stallet. Jag ville inte rida, så vi tömkörde galenpannorna istället! :) Började med Frida som inte blivit tömkörd i hela sitt liv, dvs. 13 år! ;) Hon var aningen konfunderad! Hahaha :D

Cruzidull blev också tömkörd som sagt. Han var lika konfunderad. MEN, han tyckte det var döroligt. Busade & hade sig. *fniss* Tävling i helgen, Malmö Ridklubb & jag längtar :D Tror att Eleonor & company ska komma :*
dvs. cruzidulls uppfödare :D


Här är några bilder ifrån gårdagens träning. Både på Frida & Cruz :) Klicka på dom för att se dom i
stort format!


    Bilder på älskling. :')

 Bilder på cruzälskling. :)


Kommentarer
Postat av: anna

varför har ni typ graman på hästarna? klarar dom inte av att gå i en avslappnad form själva eller?

2010-04-08 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0