Femte April.

 
Den här bikinin skulle jag inte tacka nej till!
Den är så himla fin & stilren liksom. Usch, nu blev jag otroligt sugen på den här! Ett eventuellt köp till
Spanien-resan kanske? :)


Nåväl, tillbaka till hästarna ;) Jag är sjuk ... Lever på Panodil som tar minskar febern & så. Ska träna ikväll ändå, kl. 16.20 & 17.20. Igår skrittade jag Frida ute på gräset tillsammans med Josse & Ramses. Gick väl helt OK. Cruzidull red jag tillsammans med Sarah i paddocken innan. ;)

 Nu är nästkommande tävlingar bestämda.
I helgen blir det tävling med Cruz på Malmö Ridklubb, LC:2.
Den 24 April ska jag rida Frida i Torns. LA:1 & LA:P1, utomhus. ;) 


Kommentarer
Postat av: Julia ( Apricum på bdb)

åå den bikinin ska jag också köpa!!:D

2010-04-06 @ 12:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0